amandabieberlove

Alla inlägg under februari 2013

Av Amandizz Bieber - 27 februari 2013 13:08

Hej!

Åker mot Stocholm nu, men tyvärr får jag inte blogga på kvällen eller inte på dagen heller för det kommer typ kosta 500 kr på räkningen! Och det vill man ju inte så jag bloggar på fredag eftermiddag, och på fredag fyller ju Justin år så då kommer bli en annorlunda blogginlägg! Men då hörs vi då!

//Amandizz
SWAG!

Hej

Av Amandizz Bieber - 27 februari 2013 10:08

Ska snart åka så ni vet men nu ska jag vänta till vi åker så hejdå!

 

\\Amandizz

SWAG!

 

PS. Bloggar på kvällen! DS.

Av Amandizz Bieber - 26 februari 2013 12:24

Nu har jag packat de flesta sakerna men imorgon ska jag packa ner dom sista sakerna! Kommer bli fett kul! På kvällarna kommer jag blogga, för jag typ bloggar inte på dagen för då vill man ju umgås men det blir i alla fall bilder på båten och hytten M.M Men här kommer en video och en bild.

 

My Boyfriend!!   

 

 

Het!!   

 

Nu ska jag bara sufa på datorn så hejdå!

 

\\Amandizz

SWAG!

 

Av Amandizz Bieber - 25 februari 2013 21:16

Hej! 

 

Kom hem nyss och det blev ändrade planer vad vi ska göra! Vi ska inte åka till Karlstad, men däremot ska jag  pappa, brorsan, pappas kompis barn och pappas kompis åka kryssning till Helsingfors, kommer vara där i två nätter. Och kommer ta med mobilen så kan jag blogga! Men då vet ni. Här kommer en bild och en video.

 

 

Snyggt va?

 


Up!   


Nu måste jag gå!


\\Amandizz

SWAG!

 

 

Av Amandizz Bieber - 25 februari 2013 09:48

God morgon!

 

Idag så ska jag gå till en kompis och rasta hunden och vara med henne och äta där! Men här kommer omslagsbilden jag gjorde igår. 

 

 

Allt kunde inte få plats, och det var texten men det gör ingeting! Sidan heter www.pixlr.com Visst är han het på bilden? <3   

 

Men nu ska jag gå och äta frukost!

 

\\Amandizz

SWAG!

Av Amandizz Bieber - 24 februari 2013 17:00

Hej! :>

 

Kom hem till pappa nyss. Och nu lyssnar jag på BELIEVE skivan!   Nu har jag ju sportlov i en vecka, så då ska jag kanske kanske åka båt till Estland med pappa, brorsan jag, min pappas kompis och min pappas kompisens barn över till Estland, en dag tror jag. Sen tillbaka till Svergie. Sen ska jag till Karlstad och vara där 3 - 4 dagar. Så det kommer kanske bli några få blogginlägg men jag kommer ta med mobilen, men kanske inte till Estland.. Men då vet ni alla fall! :) Här kommer en bild och en video.

 

 

OMG!!!!! Drömmer om att han kan vara så här i Globen den 23 april! (Om jag får en biljett).

 

Down To Heart!


<3 <3 <3   

 

Nu ska jag jag göra en ny omslagsbild på Facebook!

Tjao!

 

 

\\Amandizz

SWAG!

Av Amandizz Bieber - 24 februari 2013 10:52

God morgon! ;)

Idag ska jag till pappa och vara där i 10 dagar! Mamma ska köpa en krustång till mig! Längtar längtar!
Men nu ska jag lyssna på Justins låtar!
Bloggar när jag är hos pappa!

//Amandizz
SWAG!

Av Amandizz Bieber - 23 februari 2013 20:56

Hej!

Sitter i soffan med hela familjen och kollar på Mello! Förlåt att jag inte bloggar på hela dagen, men här kommer förklaringen! Imorse så spelade jag Minecraft, sen sa mamma att vi skulle åka och panta burkar, sen så skulle vi köpa kattmat och fiskmat.
Sen käkade vi på MAX sen köpte vi ett leksaksråtta som vibrerar och åker runt! Sen åkte vi hem och så spelade jag Minecraft. Så jag har haft kanska mycket att göra. Men nu vet ni alla fall! Den här månaden har jag haft 47 läsare! ;)) Tack! Jag förstår inte att jag har haft såå mycket läsare!! Tack så hemskt mycket! Men nu ska jag fortsätta titta så hejdå!

//Amandizz
SWAG!

Presentation


Här finns mycket att läsa, till exempel om superheta Justin Bieber, om mitt liv och allt möjligt. Ha det så kul med min blogg.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards